maanantai 12. lokakuuta 2015

Tekniikan salainen maailma

Sitä jotenkin välillä kuvittelee olevansa tosi noheva ja sitten boom! Mikä snapchat... miten se kuvien siirto kameralta (piuha hajosi ja se härpäke johon kortti on kadoksissa).... ai joku päivitys puhelimeen...häh! Lapsieni ilmeestä voi aina hyvin päätellä sen myötähäpeän :)
Mutta hei... mä olen ihan dinosaurus näissä asioissa. Mitä voi olettaa ihmisestä jonka lapsuus oli mustavalkotelkkaa, pannukahvia.... ei mikroo, ei kahvinkeitintä, ei pelikonsoleita, ei kännyjä, ei tietokoneita, ei leffa-arkistoja, ei sitä eikä tätä... ja ihan hyvin sitä pärjäs :)
Mutta juu ongelma on nyt kuvien siirto joten uusi piuha tai härpäke niin pääsee lataileen syyskuvia.
Viikonvaihde meni kauniissa ilmassa ja puusavotassa. Sauna maistui iltasella ja unta ei todellakaan tarvinnut odotella oman ukon kainalossa.
Ei tästä tädistä kyllä ole toimistotöihin istumaan, hulluksi varmasti tulisin.

                                         * Hulluutta hapen muodossa mielummin :) *

5 kommenttia:

  1. Ei mei kai ihan onnettomia olla, kun näitä blogejakin osataan ylläpitää! Jotenkuten...

    VastaaPoista
  2. Minäkin tunnen auttamattomasti itseni aivan fossiiliksi kuunnellessani lasten keskustelua siis en ymmärrä sanaakaan välillä....ja sen olen ymmärtänyt että tuo snapchat on nyt in :) Ennen vanhaa sitä piti mennä kaverin oven taakse kysymään onko kotona tänä päivänä voi laittaa pikaviestin jne....;)

    VastaaPoista
  3. ♥he-hee, mikähän minä oon, kun oon jo näin vanha...hmmm..siinä ei taida "fossiilikaan" riittää nimeksi..ha-haaa

    VastaaPoista
  4. Mäkin on täällä ihan häh ja mistä sä maar oikein ees puhut, en ymmärrä mitään. ;) Kivaa iltaa <3

    VastaaPoista

Hei! Jätäthän jälkesi käynnistäsi blogissani :)