lauantai 8. syyskuuta 2018

Hili

Hei vaan kaikki.. minun nimeni on Hili. Minä olen "ylläripylläritipula" ja saavuin kanalaan toukokuun puolenvälin jälkeen. Minut huomattiin vasta pari päivää kuoriutumiseni jälkeen. Äitini Pippuri on aika kipakka tapaus silloinkin kun munii joten siinä varmaan syy miten minua ei ihan heti hoksattu.

 
Koko kesän olen saanut rauhassa kasvaa ja tutustua ympäristöön sekä nauttinut suunnattomasti syödessäni mm. muurahaisia ja matoja.
 
 
Olen kyllä vielä hiukan arka ja mielelläni piiloon pujahdan vaikkapa kottikärryn taakse. Minua ensin luultiin kukoksi mutta luojanlykky etten ole... olen saanut kuulla mitä edellisille "tipuille" kävi kun rupesivat kukkoilemaan. Hui kauhistus!!

 
Minussa alkaa hiukan jo näkyä väriläikkiä koska äitini onkin musta kana ja isäni on aika vaalea väritykseltään. Minusta kasvaa tämän tilan ensimmäinen oma kana, olen kyllä hiukan ylpeä tästä. Nyt vielä nautin vihreän napsimisesta pihalta mutta mikä se talvi on? Onkohan se jotain syötävää, jään jännityksellä odottamaan.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Jätäthän jälkesi käynnistäsi blogissani :)